Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόταση βιβλίου : «Δύσκολοι καιροί για μικρούς πρίγκιπες»

Περιγραφή:
Τόπος: Μια επαρχιακή πόλη.
Χρόνος: 1989
Σκηνικό: Ένας ιδιωτικός ραδιοφωνικός σταθμός.
Πρωταγωνιστές: Τέσσερις νέοι που οραματίζονται ν' αλλάξουν τον κόσμο.
Η ιστορία αρχίζει με μια είδηση από το αστυνομικό δελτίο: Ένα κλεφτρόνι, δεκαπέντε μόλις χρόνων, βρίσκει το θάνατο καθώς προσπαθεί να ξεφύγει από τους αστυνομικούς.
Ποιο είναι αυτό το παιδί; Από πού ξεκίνησε; Πώς και γιατί βρέθηκε στο περιθώριο;
Η δημοσιογραφική έρευνα μας αποκαλύπτει τη μοναχική πορεία ενός έφηβου που μεγαλώνει με τα τραγούδια του Πρινς και του Τζιμ Μόρισον, τις σαπουνόπερες της τηλεόρασης, τη συντροφιά του Μικρού Πρίγκιπα και τ' όνειρο της μεγάλης περιπέτειας. 



Σχολιασμός :
Ένα πανέμορφο βιβλίο! Ανάλαφρο με γρήγορη εξέλιξη και περιγραφή μιας εποχής τόσο κοντά στη δική μας και ταυτόχρονα τόσο μακριά... Θεωρείται νεανική λογοτεχνία όμως διαβάζεται από κάθε ηλικία και αυτή είναι η πραγματική του λογοτεχνική αξία! Η έξυπνη αφήγηση σε κάνει να καταλάβεις πως από κάτι μικρό και καθημερινό, όπως μια είδηση, ξετυλίγεται από πίσω μια ολόκληρη ιστορία και συνήθως πολλή διαφορετική από αυτή που μαθαίνουμε...Αξίζει πραγματικά τον κόπο να το διαβάσετε.


Λοιπές πληροφορίες:

Συγγραφέας: Κλιάφα Μαρούλα
Εκδότης: Καστανιώτη
Σειρά: Γέφυρες: Λογοτεχνία για Νέους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...